Jump to content
TS.INDUNGI.RO - Server Online ×

[CS:GO Academy] Ro.#iNdecEnT - Finalizata


Recommended Posts

Salut @Ro.#iNdecEnT

Astazi vom incepe Overwatch Academy

 

In aceasta academie vei primi 5 lectii care vor fi compuse dintr-un demo de cateva runde pe care tu trebuie sa-l analizezi si sa ii dai un verdict. 

 

Vom incepe cu lectia 1

 

[!] Timpul maxim de raspuns este de 72h, in caz contrar lectia va fi marcata drept GRESITA, iar acest lucru poate afecta progresul tau in academie. 

[!] In cazul in care nu raspunzi la 2 lectii consecutive, academia va fi marcata drept abandonata

[!] Daca raspunzi gresit la o lectie vom reveni asupra acesteia la sfarsit, dupa parcurgerea celorlalte lectii. 

 

 

:school: Model analiza demo :school: 

(pentru copy-paste + completare obligatorie) 

 

 

1. Nume jucator: 

2. Harta (optional): 

3. Analiza rundelor: 

4. Parere (un scurt rezumat/concluzie): 

5. Verdict final: 

6. Dificultatea demo-ului (scazuta/medie/mare): 

 

:ow: Demo

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Premium

Salutare,

 

1. Nume jucator: 16 yo talent zEEy_

2. Harta (optional): de_mirage

3. Analiza rundelor: 

Runda 1: Suspectul se duce în palat, face un kill cu polarul, dupa care se retrage. Coechipierul lui se duce catre ramapa, moara, dupa care îi da info cum ca s-ar afla si adversarul acolo. Bun info, îl omoara. Urmeaza un fake pe mid, daca putem sa spunem asa, aruncând un smoke si un flash pe mid, el ducându-se apartament. Face un frag în apartament dupa care se duce mid. Aici se termina si actiunea primei runde, unde se termina timpul si tot odata este omorât din window de un awp. 

Runda 2: O runda destul de haotica dupa parerea mea, ducându-se apartamente; arunca un smoke în under dupa care se retrage în aps; încearca un wallbang cu deagle dar nu face kill. Urmeaza sa recupereze BMB din rampa, ducându-se prin t-spawn. Alearga catre apartamente dar se întoarce catre t-spawn unde face un kill. Înainte de a planta BMB pe siteul B, face un kill în backsite. Vede adversar în bucatarie, pe care îl si omoara. Ultimul kill îi apartine tot suspectului, printr-un no-scope catre jucatorul care a sarit din bucatarie catre site. 

Runda 3: Actiunea se petrece în totalitate pe site-ul B; primul kill este facut cu deagle din aps ( ciudata faza, am sa revin ). Urmata de un kill cu awp-ul pe un jucator aflat în bucatarie. Arunca un smoke pentru a acoperi pe cei care tin din kitchen si un molotov pentru a-i bloca pe cei care încearca sa iasa din bucatarie. Mai face trei fraguri în aceasta runda. Deduce faptul ca ultimul adversar se afla pe site A dar nu reuseste sa îl omoare. 

4. Parere (un scurt rezumat/concluzie): Din câte am observat suspectul verifica spot-urile ( de ex. la site B în runda a doua ). Nu pot spune ca simt în totalitate prezenta sunetului; joaca foarte agresiv din punctul meu de vedere. spuneam ca voi reveni asupra primului kill din runda a 3'a. Am observat ca a pus scope-ul înainte sa vada adversarul; este multa galagie si nu îmi pot da seama daca este vorba de sunet sau a fost time-ing. Având în vedere stilul de joc si miscarile lui, sunt de parere ca este curat. 

5. Verdict final: Curat

6. Dificultatea demo-ului (scazuta/medie/mare): medie

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Lectia 2

 

Salut @Ro.#iNdecEnT, am revenit cu lectia a 2-a.

 

[!] Timpul maxim de raspuns este de 72h, in caz contrar lectia va fi marcata drept GRESITA, iar acest lucru poate afecta progresul tau in academie. 

[!] In cazul in care nu raspunzi la 2 lectii consecutive, academia va fi marcata drept abandonata

[!] Daca raspunzi gresit la o lectie vom reveni asupra acesteia la sfarsit, dupa parcurgerea celorlalte lectii. 

 

 

:school: Model analiza demo :school:

(pentru copy-paste + completare obligatorie) 

 

 

1. Nume jucator: 

2. Harta (optional): 

3. Analiza rundelor: 

4. Parere (un scurt rezumat/concluzie): 

5. Verdict final: 

6. Dificultatea demo-ului (scazuta/medie/mare): 

 

:ow: Demo

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Premium

1. Nume jucator: -r0BERT-

2. Harta (optional): aim_redline

3. Analiza rundelor: 

Runda 1: Suspectul nu face nici un kill în prima runda.

Runda 2: Nici în a doua runda nu avem parte de actiune deoarece este omorât instant. 

Runda 3: Respectivul face un basic kill. 

Runda 4: Este jucata cu polare. Îl aude pe adversarul sau cum cade dupa care îl asteapta si reuseste sa îl omoare.

Runda 5: Putin "trasa de par", chinuidu-se cu usp-ul dar în final reusind sa faca frag cu lama. 

Runda 6: Se bate cu adversarul de la o distanta destul de considerabila.. încearca un wallbang prin acea cutie care nu îi reuseste dar totusi are parte de kill.

Runda 7: Reuseste sa îsi domine adversarul cu usp-ul. 

Runda 8: Cel care a facut demo-ul cel mai probabil a avut parte de drop frame-uri; iau în considerare faptul ca si-a vazut adversarul când a trecut la cutie. Un head-shot frumos cu ak-ul. 

Runda 9: Aceasta runda o pierde. 

Runda 10: La început cauta adversarul random pe mapa, în directia total greista. Nu îmi dau seama exact daca l-a vazut când a sarit dupa cutie, din cauza x-ray-ului. În cazul în care nu l-a vazut ar fi o faza destul de suspicioasa. Reuseste sa faca kill pe adversar. 

Runda 11: Ultima runda este pierduta, neavând parte de frag. 

4. Parere (un scurt rezumat/concluzie): Având în vedere faptul ca aim_redline este o mapa destul de mica, unde îti auzi adversarul din colt în colt, este greu sa dai vina pe WALL, mai ales când un player joaca la sunet. Au fost facute fraguri basic, foarte usoare; Pâna în penultima runda, dupa cum am spus si mai sus, unde nu îmi pot da seama cu exactitate. 

5. Verdict final: Curat

6. Dificultatea demo-ului (scazuta/medie/mare): Se poate încadra la scazut, daca vorbim despre hack-uri. Mi se pare totusi foarte greu deoarece nu se prea întelege foarte bine din cauza "playback-ului" ( se pierde foarte mult din calitate ). Chiar si sunetul mi se pare destul de haotic. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Lectia 3

 

Salut @Ro.#iNdecEnT, am revenit cu lectia a 3-a.

 

[!] Timpul maxim de raspuns este de 72h, in caz contrar lectia va fi marcata drept GRESITA, iar acest lucru poate afecta progresul tau in academie. 

[!] In cazul in care nu raspunzi la 2 lectii consecutive, academia va fi marcata drept abandonata

[!] Daca raspunzi gresit la o lectie vom reveni asupra acesteia la sfarsit, dupa parcurgerea celorlalte lectii. 

 

 

:school: Model analiza demo :school: 

(pentru copy-paste + completare obligatorie) 

 

 

1. Nume jucator: 

2. Harta (optional): 

3. Analiza rundelor: 

4. Parere (un scurt rezumat/concluzie): 

5. Verdict final: 

6. Dificultatea demo-ului (scazuta/medie/mare): 

 

:ow: Demo

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Premium

Salutare, 

 

1. Nume jucator: ManualBANNED 2000IQ 

2. Harta (optional): -

3. Analiza rundelor: 

Runda 1: În prima runda presupusul codat face un kill basic cu ak-ul. 

Runda 2: Si-a vazut adversarul care a sarit; la scurt timp l-a omorât cu un head-shot de deagle. 

Runda 3: Runda a treia este câstigata la fel ca si prima, cu ak-ul, printr-un frag destul de simplu. 

Runda 4: Aceasta runda o pierde. Nu stiu daca ce se vorbeste pe voice poate auzi si de el dar pare-mi-se ca da. Presupun ca de aceea nu si-a auzit adversarul care a venit pe partea stânga. 

Runda 5: În runda respectiva nu a apucat adminul sa "gaseasca" presupusul codat 😅😂

Runda 6: Ultima runda este câstigata de cel cu IQ-ul de 2000, printr-un kill cu deagle. Baisc din nou.

4. Parere (un scurt rezumat/concluzie): Acestea fiind spuse, fragurile facute de presupusul codat au fost unele usoare / basic. În runda a treia daca nu ma însel, încearca sa se urce pe textura hartii; din strafe-urile facute ne putem da seama ca nu joaca de o zi acest joc. Motivul ban-ului fiind wh + aim --> nu s-a simtit prezenta aim-ului nici de cum. 

5. Verdict final: Curat

6. Dificultatea demo-ului (scazuta/medie/mare): Daca vorbim despre "cheaturi", mi s-a parut destul de usoara ( scazuta ) dificultatea demo-ului. În schimb, dupa cum am spus si în "lectia" trecuta, mapa fiind mica, ne poate induce foarte usor în eroare. Daca o sa avem parte de un jucator cu wall, care are experienta si stie cum sa-l foloseasca, o sa fie foarte greu sa ne dam seama. Pâna atunci, mie îmi plac provocarile si astept urmatoarea lectie. 

 

O seara faina @tysoNN.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Lectia 4

 

Salut @Ro.#iNdecEnT, am revenit cu lectia a 4-a.

 

[!] Timpul maxim de raspuns este de 72h, in caz contrar lectia va fi marcata drept GRESITA, iar acest lucru poate afecta progresul tau in academie. 

[!] In cazul in care nu raspunzi la 2 lectii consecutive, academia va fi marcata drept abandonata

[!] Daca raspunzi gresit la o lectie vom reveni asupra acesteia la sfarsit, dupa parcurgerea celorlalte lectii. 

 

 

:school: Model analiza demo :school: 

(pentru copy-paste + completare obligatorie) 

 

 

1. Nume jucator: 

2. Harta (optional): 

3. Analiza rundelor: 

4. Parere (un scurt rezumat/concluzie): 

5. Verdict final: 

6. Dificultatea demo-ului (scazuta/medie/mare): 

 

:ow: Demo

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Premium

'na seara,

 

1. Nume jucator: OK

2. Harta (optional): de_train

3. Analiza rundelor: 

Runda 1: Este pierduta de respectivul jucator în tunelul de la ivy. 

Runda 2: Aceasta runda o pierde în aceeasi pozitie ca si în runda anterioara.

Runda 3: Runda a treia este la fel fara succes. Este omorât în "Z" cu ak-ul de catre tine dom'le. 

Runda 4: Din nou o runda nereusita din punctul lui de vedere, fiind omorât la verde. 

4. Parere (un scurt rezumat/concluzie): Nu am observat ca jucatorul sa se foloseasca de wallhack sau aim. În schimb am observat ca o mare parte din demo este facuta cu camera 2. Probabil adminul îl suspecta pe respectivul jucator din cauza stilului de joc; el facând de multe ori acele "180 grade". Acest stil de joc poate fi foarte usor asociat cu spin-botul dar NU este cazul aici. Si da, este vorba despre 180 grade din unele motive. Totul poate fi setat de ex. dintr-un mouse bun de gaming, din memoria acestuia. Este vorba despre macro-tip-ul acestuia sau "movementul" mouse-ului, care poate fi setat în doua moduri. O data modul one-time iar a doua varianta poate fi modul "loop". Este o tema destul de complexa, nu cred ca este necesar sa o explic aici. Sper sa nu fi depasit "scurtul rezumat" 😅

În demo-ul respectiv putem observa faptul ca "suspectul" are acele miscari doar pe "axa X" ( matematic vorbind ) ceea ce este specific pentru macro-tip. Folosind un spin-bot miscarile sunt total diferite. 

5. Verdict final: Curat

6. Dificultatea demo-ului (scazuta/medie/mare): scazuta

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Lectia 5

 

Salut @Ro.#iNdecEnT, am revenit cu ultima lectie, lectia a 5-a.

 

[!] Timpul maxim de raspuns este de 72h, in caz contrar lectia va fi marcata drept GRESITA, iar acest lucru poate afecta progresul tau in academie. 

[!] In cazul in care nu raspunzi la 2 lectii consecutive, academia va fi marcata drept abandonata

[!] Daca raspunzi gresit la o lectie vom reveni asupra acesteia la sfarsit, dupa parcurgerea celorlalte lectii. 

 

 

:school: Model analiza demo :school: 

(pentru copy-paste + completare obligatorie) 

 

 

1. Nume jucator: 

2. Harta (optional): 

3. Analiza rundelor: 

4. Parere (un scurt rezumat/concluzie): 

5. Verdict final: 

6. Dificultatea demo-ului (scazuta/medie/mare): 

 

:ow: Demo

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Premium

Salut,

 

1. Nume jucator: zzz

2. Harta (optional): de_train

3. Analiza rundelor: 

Runda 1: Jucatorul arunca un smoke si un flash in "A-site" dupa care se baga main. Primul sau kill îl face pe adversarul din site, care a tras un glont înainte. (Concluzie: îl aude). 

Runda 2: Avanseaza "steirs", sare pop-dog dupa care observa un jucator în ivy pe care îl si omoara. Al doilea frag din runda aceasta îl reuseste pe un jucator care era urcat pe boxa de la "Z". Între timp bmb este pierduta de un coechipier în main, de aici rezulta faptul ca îl stie si pe acel adversar pe care îl si omoara. Din main aude pasi pe scara din pop. Între timp acel adversar din pop ramâne ultimul. Dupa ce planteaza BMB se duce la electric, asteptând ca ultimul player din echipa adversa sa faca peek. Îl domina si pe acesta, runda fiind castigata.

Runda 3: Una scurta pentru el deoarece este eliminat de oponentul sau din pozitia "verde". 

Runda 4: Bomba fiind pierduta undeva pe alee, respectivul player fiind eliminat de catre cineva cu un awp, încearca un shoulder-peek de la dumpster dar este eliminat. 

Runda 5: În ultima runda din acest demo, presupusul suspect avanseaza alee; reuseste doua kill-uri basic cu deagle în tunelul de la ivy dupa care este eliminat. 

4. Parere (un scurt rezumat/concluzie): În concluzie, stilul de joc mi se pare bun. Observând ca se foloseste de sunet nu îl pot acuza de wallhack; de aim nici urma. Se vede si faptul ca este "împrietenit" cu mapa respectiva, stiind unele smoke-uri si pozitii ( pe care le si verifica; putem lua ca exemplu runda a doua în care verifica heaven sau se focuzeaza pe tunelul de la ivy. Niste pozitii din care se pot face peek-uri si stack-uri foarte bune din partea celor de la ct. 

5. Verdict final: Curat

6. Dificultatea demo-ului (scazuta/medie/mare): Spun "medie" deoarece nu am înteles din prima de unde îl stia în runda a doua pe acel player din pop-dog. 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

@Ro.#iNdecEnT, raspuns corect.

 

Felicitari, ai terminat cu succes academia Overwatch, de acum poti raspunde la cererile de verificare demo.

Te rog sa iei legatura cu @dariius sau @Mr.JoJo. pentru a primi gradul, award-ul award.png.f164fce5c8b9cff35fd9d4af6319323b.png pentru absolvirea academiei si pentru a fi invitat in grupul de WhatsApp.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
  • tysoNN. changed the title to [CS:GO Academy] Ro.#iNdecEnT - Finalizata
  • tysoNN. locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Despre noi

Suntem o comunitate aparuta in anul 2010 ce are ca scop sa prezinte si sa aduca in calculatoarele voastre socializare, competitie, public si foarte multa actiune. Alatura-te celor 200.000 de membri iar impreuna vom dezvolta cat mai mult termenul de 'comunitate'

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.